Аналітика, огляди, думки експертів

 

Анонс

Інвестиційний салон

(Русский) Что ждет украинский рынок небанковского кредитования в будущем?

 

(Русский) Станислав Игнатьев: «Большинство харьковских предприятий еще не готово работать ни с инвесторами, ни с большими проектами»

 

Погляд на підприємство очима інвестора: бути чи не бути? Інвестувати чи ні? крок 4 (серія публікацій)

З 17 жовтня, коли вийшла наша перша публікація із серії “Залучення інвестицій у бізнес. Крок за кроком”, ми здійснили три значні кроки (крок 1, крок 2, крок 3…) для розуміння важливості проведення оцінки вартості бізнесу, про види залучення капіталу та типи інвесторів, з’ясували, що ж заважає бути інвестиційно привабливими. Сьогодні ми робимо ще один крок, який допоможе [...]

 

Що заважає бути інвестиційно привабливими? Над чим потрібно працювати українським компаніям? крок 3 (серія публікацій)

Ми, як було заявлено раніше, продовжуємо цикл публікацій “Залучення інвестицій у бізнес. Крок за кроком”, присвячених розкриттю актуальних проблем, питань та процедур інвестиційої діяльності. Цього разу хотілося б зупинитися на більш ніж актуальному питанні – що ж перешкоджає та заважає активізації інвестиційної діяльності? Вже давно прийнято хаяти інвестиційний клімат, несприятливі умови для ведення бізнесу, політичні [...]

 

Тренд: фонди Private Equity набирають оберти в країнах з ринками, що розвиваються

Що можна сказати про теперішні кондиції та тенденції ринку прямих інвестицій, в контексті так званих emerging markets, до яких відноситься й Україна? Перші три квартали 2011 року у порівнянні з цілим 2010 роком демонструють відмінну динаміку: 119 венчурних та прайвіт эквіті (private equity) фондів залучили 32,3 млрд долл проти 23,5 млрд долл. Спираючись на стат.данні, підготовлені Асоціацією прямих інвестицій [...]

 

Огляд ринку фармацевтичних препаратів

До 2012 р. топ-20 фармацевтичних ринків будуть представлені країнами, що розвиваються (згідно «IMS Health»). Компанія «IMS Health» дослідила 17  фармринків, що розвиваються, які були розділені за об’ємом продажів продукції на 3 рівні. За підсумками 2009 р. сукупний обсяг фармринків досліджуваних країн склав 123 млрд дол. США (16% світового обсягу). Та за прогнозами «IMS Health» він [...]

 

Де шукати кошти для розвитку бізнесу? крок 2 (серія публікацій)

В попередній публікації (“Оцінка бізнесу – головний аргумент власника”. крок 1) ми розглядали питання економічної доцільності процедури оцінки вартості компанії в її розумінні інвестиційною спільнотою. Логічним висновком стало те, що підходи до оцінки, а, відповідно, й результат – напряму залежать від характеру передбачуваної угоди й типу інвестора, на якого націлена пропозиція. В даній публікації ми [...]

 

Оцінка бізнесу — головний аргумент власника. крок 1 (серія публікацій)

Цією статтею ми відкриваємо серію інформативних та оствітніх публікацій «Залучення інвестицій у бізнес. Крок за кроком» для власників та керівників компаній. В цьому та майбутніх матеріалах ми покажемо у простій та доступній формі: що необхідно зробити компанії, щоб залучити фінансування; які процеси та процедури необхідні для залучення фінансування; а також розвіємо міфи та сталі стереотипи, [...]

 

Огляд світового та українського ринку заморожених продуктів

Ринок заморожених продуктів включає в себе заморожені овочі та фрукти, супи, м’ясні та рибні напівфабрикати, готову до споживання їжу. У грошовому вираженні світовий ринок заморожених продуктів у 2010 році склав 218,41 млрд. дол. США. До 2015 року прогнозується його збільшення до 261,50 млрд. дол. США з щорічним темпом приросту в 3,7%. У 2010 році найбільшим [...]

 

Огляд ринку круп

Україна є одним з основних світових експортерів зернових. Однак, ринок круп, як продуктів переробки зернових, не є таким же розвиненим в Україні на поточний момент. Слід зазначити, що в Україні з 2003 по 2010 рр. обсяг виробництва круп виріс на 11,9% – с 294 до 329 тис. т. В 2010 році на п’ять видів круп [...]